tiistai 30. elokuuta 2016

Lihapulla amigurumi

Nyt minä sen tein! Opettelin virkkaamaan. Taas. Olen kyllä yrittänyt tehdä saman lukuisia kertoja elämässäni, mutta nyt olen tosissani. Aikaisemmat kokeilut ovat tuottaneet muun muassa liian ohuita patalappuja, liian pieniä pannunalusia ja erilaisia vänkyröitä. Viime päivinä olen tuottanut useita onnistuneita isoäidinneliöitä, mutta uskoakseni läpimurto tapahtui tänään: virkkasin pallon. Virkatun pallon ohjeita löytyy internetistä useita ja nyt on muotia virkata eri muotoisia, kokoisia ja värisiä palloja ja tehdä niistä söpöjä otuksia. En kyllä lähtökohtaisesti välitä muoti-ilmiöistä, vaikkakin kyllä söpöistä otuksista. Virkattujen jalkojen ohjetta en viitsinyt kaivaa ja sen kyllä huomaa. Minun pallostani sattui nyt tulemaan ruskea, koska satuin eilen illalla ottamaan korista ruskean lankakerän. Tattadaa, saanko esitellä, Lihapulla Amigurumi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti