keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Kankaanpainannan peruskurssi

"Aaaarrgh!" 
"Älä nyt, se on hieno! Minen ainakaan huomaisi mitään."
"Joo ei kyllä pistä silmään yhtään."
"Mutta tohon tuli tommonen! Ja miksi toi nyt teki noin."
"Sen peittovalkoisen kanssa pitää olla tosi nopea. Siksi sitä ei yleensä käytetä peruskurssilla."
"Ääh."
"Ei se mene hukkaan. Siitä saadaan oikein hyvä pussukka. Anna itsellesi lupa harjoitella."
"Joo tosta tulee tosi hieno pussukka!"

"Ootko jonossa suihkuun?"
"Joo oon."
Kssshhhh!!!!
"Saanko laittaa siihen altaaseen, kun meinaa kuivua tukkoon." 
"Otan vain raakelin tästä välistä..."
"Joo eikä mulla mene kauaa"
Kssshhhh!!!
"Yh. Pärskäytin sitten naamalle."
"Yh." 
"Sori, otan vielä tosta lusikan..."
"Hei ootko käyttänyt tätä painepesuria? Miksei täältä tule painetta?"
"Öö... Onko se seinässä?"
"Varo, mahunko tästä..."
Hurrrr!!! Kssshhhh!!!

"No voi ei. Taas unohtui käydä kaupassa. Saanko lainata sun teippiä?"
"Joo ota vain."
Hurrrr!!!
"Painatko vielä tässä?"
"Öö..."
"Meen sit tonne."
"Saanko äkkiä kuivata tän välissä?"
"Joo mä en enää tarvii sitä fööniä."
Hurrrr!!!
"Aaaarrgh! Tää suorakulmain ei ole suora!"
"Mut hei siitä tulee ihan hyvä pussukka."

"Ääh. Nyt oon kyllä ihan jumissa. Miten te laittaisitte tän?"
"Kokeile laittaa tolleen vinoon. Musta se on hieno. Onko toi sitä helmiäistä?"
"Joo laitoin siihen vähän punaista."
"Mä laittaisin myös vähän keltaista."
"Hm. En tiiä." 
"Onhan sulla se luotisuora?"
"Öö..."
"Onko toi nyt se varsinainen työ?"
"Ei! Onneksi! Tää on vielä kokeilu." 
"Kokeile tehdä siitä pintaa -- Ja hei sitä ei kannata raapia lusikalla! Ota semmoinen pikkulasta."
"Ääh. En tiiä. No, ehkä siitä joku pussukka tulee."

"Ai vitsit olisko hieno, jos laittaisinkin tohon vielä mustaa päälle?!"
"Kuulostaa hyvältä! Ja siihen alle vaikka paperikaaviolla semmoinen väriympyrä!"
"Nyt tulee kyllä tosi hieno pussukka tästä!"
"Joo mä haluun kans tommoisen pussukan!"




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti